Nastartujte svoji kariéru. Můžete si vybírat z různých forem spolupráce v Česku i v zahraničí.
Nastartujte svoji kariéru. Můžete si vybírat z různých forem spolupráce v Česku i v zahraničí.
Nabízíme krátkodobé i dlouhodobé brigády, stáže a odborné praxe jak na stavbách po celém Česku, tak na naší centrále v Praze.
Pro motivované studenty nabízíme stáže v zahraničí v programu Erasmus+. V současnosti můžete vyjet do Švédska a Německa.
Pro vaše školní práce nabízíme odborné konzultace v oblasti podzemních, pozemních i dopravních staveb a technických zařízení budov.
stavbyvedoucí vzduchotechniky
V roce 2008 jsem ukončila studium na GSPŠ obor TZB se slibem panu Novákovi, že se nikdy VZT věnovat nebudu. Následně jsem nastoupila do práce s tím, že si vyzkouším všechny činnosti výstavby - projekce, přípravář, dozor a stavbyvedoucí. Od roku 2016 pracuji ve společnosti Subterra a.s. jako stavbyvedoucí na provozu vzduchotechniky a mám na starosti řízení cele zakázky, ať se jedná o koordinaci stavby, lidi nebo ekonomickou část. Vzhledem k mé pracovní pozici bylo zapotřebí dalšího rozvoje, a tudíž jsem si udělala autorizaci v oboru, se kterou mi firma pomohla. Zakázky, na kterých jsem se podílela, jsou například ČVUT, autosalon Lexus, čistička odpadních vod na Císařském ostrově a v neposlední radě Palmovka Park. Na každé z těchto staveb mě čekalo vždy něco nového a neznámého, a proto mám tuhle práci ráda. Každá stavba je nová výzva a nová výhra.stavbyvedoucí
Díky studiu na PSŠ Letohrad a povinným praxím jsem poznal skutečný život stavaře. Pokud chcete pracovat na kolejích, musíte počítat s tím, že v zaměstnání budete hodně cestovat. Kdejaký kout naší země však můžete nejen navštívit, ale také jej výstavbou železnice proměnit. A právě toto mě oslovilo. Pracuji ve společnosti Subterra jako asistent stavbyvedoucího a patřím do projektového týmu divize 3, který realizuje nejvýznamnější tuzemské železniční stavby. Podílel jsem se třeba na optimalizaci trati Beroun – Králův Dvůr nebo na modernizaci trati Rokycany–Plzeň, na které se nachází nejdelší český železniční tunel Ejpovice. Mými kolegy jsou rovněž další letohradští absolventi, vedoucí projektu Ing. Pavel Zelina a asistent stavbyvedoucího Ing. Pavel Maixner.přípravářka
Každý student vysoké školy se dříve nebo později musí rozhodnout jakou práci chce v životě dělat a do jaké firmy má nastoupit. Ani já nebyla výjimkou. V roce 2016 jsem v posledním ročníku studia na stavební fakultě ČVUT nastoupila do společnosti Subterra a.s. Byla v té době jediná, která mi umožnila pracovat na částečný úvazek, což pro mě bylo důležité, neboť jsem měla čas pro psaní diplomové práce. Během půl roku jsem si vyzkoušela pozici přípravářky v předvýrobě. S týmem skvělých lidí a vstřícného nadřízeného se mi práce zalíbila a já věděla, že zde chci pracovat i po škole. Rozpočty pro jednotlivé stavby do výběrových řízení sestavuji již pátým rokem. Podílela jsem se na oceňování novostaveb a rekonstrukcí bytových domů, historických památek, škol a školek. Ze zakázek, které nyní úspěšně realizujeme, jsem počítala např. novostavbu komplexu bytových domů Malešický háj nebo novostavbu haly pro vakcíny v Jevanech. Během příležitostných návštěv staveb ráda pozoruji, jak se naše čísla mění v realitu a vytváří zisk naší společnosti.asistent projektového manažera
Jmenuji se Michal Bernard a studuji obor Geotechnika a podzemní stavitelství na Vysoké Škole Báňské v Ostravě. O spolupráci se společností Subterra jsem se začal zajímat po přednášce náměstka ředitele Divize 1 Ing. Kacíře, který u nás na fakultě prezentoval činnost společnosti Subterra nejen v Čechách, ale i v zahraničí. Nejvíce mě zaujala práce ve Skandinávii, a to konkrétně ve Švédsku, kde Subterra pracuje na několika významných projektech. Poté, co jsme se domluvili na spolupráci, jsem vyjel na pracovní stáž do Švédska, kde jsem po dobu tří měsíců pracoval na jednom z nejvýznamnějších projektů této společnosti ve Švédsku. Celkově jsem takto absolvoval tři stáže, přičemž dvě na projektu obchvatu Stockholmu a jednu na relativně novém projektu výstavby stanic Stockholmského metra. Po úspěšném ukončení studia jsem se se společností předběžně dohodnul na dalším působení na některém z projektů ve Švédsku. Spolupráce se společností Subterra se mi líbí jednak z důvodu přístupu ke studentům či čerstvým absolventům, ale také z důvodu politiky, kterou se prezentuje.stavbyvedoucí
Studium na fakultě stavební VŠB TUO oboru Geotechnika jsem ukončil v lednu 2017. Se společností Subterra jsem ale již spolupracoval od července roku 2014. Nejprve šlo o prázdninovou brigádu, později jsem se na omezený měsíční úvazek mohl podílet na konkrétním projektu. Ještě při škole jsem na základě této praxe získal oprávnění na trhací práce, které byly i tématem mé diplomky. Po studiu jsem do Divize 1 Subterra nastoupil již na plný úvazek. Krátce jsem mohl pracovat na ražbě pražského kolektoru Hlávkův most a Slovenského tunelu Milochov. Následně jsem prošel intenzivním zdokonalovacím kurzem němčiny, a také díky němu jsem od srpna 2017 získal pozici stavbyvedoucího na tunelu Herrschaftsbuck v Německu. Po dokončení této stavby jsem se začlenil od začátku roku 2019 na stejné pozici do teamu na ražbách tunelu Bertoldshofen v jižním Bavorsku. A nyní (od konce roku 2019) pracuji jako stavbyvedoucí v německém Garmisch-Partenkirchenu na tunelu Kramer.Fakulta stavební
Fakulta stavební
Fakulta stavební
Fakulta hornicko-geologická
Fakulta aplikovaných věd
Fakulta stavební
Pozemní, dopravní a vodohospodářské stavby, architektura, BIM
www.spsdusni.czStrojírenství/TZB
Elektrotechnika (TZB)
Elektrotechnika (ŠVP - automatizační technika a elektroenergetika)
Stavebnictví
Geotechnika
Stavebnictví
Geotechnika, Stavebnictví a Technická zařízení budov
www.gspsd.czPozemní stavby, Obnova budov, BIM
www.sosik.czStavebnictví
www.ss-stavebnikolin.czOdborná řemesla